Öğrenci Yorumları Yorum Ekle
  • Fatih Kalemci

    Eşimin alman vatandaşı olması sebebiyle kurs arayışım vardı. Açıkçası baya önyargım ve endişelerim vardı. Hilal Hocamın üstün gayretiyle almanca adımımızı sağlam attık. Sınavı iyi bir notla kazandım.. Kursu herkese tavsiye ederim. 3,30 saatlik gidiş dönüş geçen yoluma rağmen, emeklerimin karşılığını almak çok güzel. A1 Almanca Sertifikası almak istiyorsanız , hemen bu kursa kayıt olun , sınıflarda yer kalmıyor zaten.

     

    4 Temmuz 2022
  • Betül ÖZTEKİN

    Hilal Hocam ve Fatih Hocam gerçekten o kadar samimi icten ve dürüstlerki, zaten en baştan o güvenle başlıyorsunuz. Ben yaklaşık 6 aydır evde kendim çalışmaya çalışırken asla bir adım ilerleyemedim, ama Hilal Hocamin tarzı , yaklaşımı o kadar motive edici oldu ki, bu gazla Almanyaya gidiyorum yarın. Siz gayret edip onlara inanırsanız, Almancayı öğrenmek için hiç uzun zamanlara gerek yok, sihirli dokunuşlar ile kısa sürede Almanca öğrenirsiniz.Bize harcadığınız emek, sabır ve sevgi dolu yaklaşımınız icin çok teşekkürler.Kampüs Dil Eğitim Merkezi en doğru adres...

    21 Haziran 2022
  • Ahmet cavuundur

    Merhaba Arkadaşlar ben tavsiye üzerine geldim bu dil kursuna ve zamanım müsait olduğu için sabah kursuna başladım. İyiki sabah kursuna başlamışım Hilal Hanım diye bir eğitmen var, gerçekten çok iyi bir eğitmen, biz haylaz öğrenciler molaları ne kadar uzattıysak, Hilal Öğretmenimiz de ders saatlerini o kadar uzattı, bunu bir başka kursta yapacaklarını düşünmüyorum. Bu arada akşam kursundaki öğretmenede saygısızlık yapmak değil amacım.. Hilal Öğretmeni can kulağıyla dinleyip birazda evde üstünden geçen her öğrenci, bu sınavı çok rahat geçer ! her şey için çok teşekkür ederim Hilal Hocam.

    21 Haziran 2022
  • Bilal Yakut

    Gercek anlamda kisa sürede sinav gecme konusunda süper bir kurum.Tek sınavda başardım geçtim Hilal hocam'a çok teşekkür ediyorum Allah razı olsun ve Fatih hocam'a çok teşekkür ediyorum kısa zamanda A1 belgesine sahip oldum HERKESE TAVSİYE EDİYORUM

     

    yakutbilal1@gmail.com

    21 Haziran 2022
  • Kadir Karatoprak

    Süper bi kurs ! sayenizde ilk kez girdiğim A1 Almanca Sınavından 75 Puan aldım. Teşekkürler İsmail Hocam ve Fatih Hocam.Çok tavsiye ederim bu kursu.

     

    kadirloneyli4141@hotmail.com

    21 Haziran 2022
  • Aykut Edemen

    A1 Sertifikası almak istiyorsanız tek adres Kampüs Dil Eğitim Merkezi dir. Hiç bir kursa gitmedim alt yapım da yoktu sadece 20 gün Kampüs Dil Eğitim Merkezinde Hilal Hocadan ders aldım ve sınav sonuç çok iyi geldi benim için tek adres Kampüs Dil Eğitim Kursu eğer biran önce sınavı geçmek istiyorsanız Kampüs Dil Eğitim Kursuna gelin kayıt olun 20 günlük ders ile sertifikanız garanti bütün emekleriniz için teşekkür ederim Hilal Hocam Fatih Hocam...

     

    edemenaykut@gmail.com

    9 Haziran 2022
ÖĞRENCİ YORUMLARI
  • Aydın şahin
    Kesinlikle tavsiye edeceğim eğitim kurumudur. 1 aylık eğitimle A1 Almanca sertifikaniz Garanti.Kampüs Dil E...
  • Yasemin Koç
    Merhabalar ! Kampüs Dil Eğitimi Merkezini tesadüfen internette buldum.Öğrenci Yorumlarında kurs hakk&#...
  • Kuzey Şafak CARKCİ
    Hepinize merhaba arkadaşlar. Bende 2021 Ağustos (August) ayında Fatih Hocamla tanıştım. Hemen kursa güven...
  • Murat Uluğ
    Öncelikle Fatih Hoca ve Hilal Hocaya katkılarından dolayı çok teşekkür ederim, bizi sınava en iyi &#...
  • SEMRA AĞDOĞAN
    Merhaba arkadaşlar eğer A1 sertifika almak istiyorsanız işte burası doğru adres hiç düşünm...
  • Mursal Abasi
    Öncelikle eğitim kursu için Hilal hocama ve Fatih hocama teşekkür ederim.A1 sertifikası almak istiyorsanı...
BİZİMLE KAZANANLAR
  • Bizimle Kazananlar
  • Bizimle Kazananlar
  • Bizimle Kazananlar
  • Bizimle Kazananlar
  • Bizimle Kazananlar
  • Bizimle Kazananlar
  • Bizimle Kazananlar
  • Bizimle Kazananlar
Bizimle Kazananlar
FOTO GALERİ
  • Resim Galeri
  • Resim Galeri
  • Resim Galeri
  • Resim Galeri
  • Resim Galeri
  • Resim Galeri
  • Resim Galeri
  • Resim Galeri

Yorum Yap

BİLGİ ALIN !

Lütfen bilgileri eksiksiz doldurunuz.
En yakın zamanda sizinle irtibat’a geçeceğiz.
Fatih Güngör ( Kurucu Müdür )

Merhaba,

A1 Almanca Dil Sertifikası Ve Aile Birleşimi Kursu Hakkında Detaylı Bilgi Almak İstermisiniz ?

07:23:23
Görüşmeyi Başlat