Öğrenci Yorumları Yorum Ekle
  • Yasemin Başer

    Öncelikle merhaba. Bende sizler gibi bu meşakkatli yola girdikten sonra harıl harıl kurs araştırmaya başladım, Düzce de yaşamama rağmen Düzce’deki hiçbir kurs veya özel ders imkanı beni burada kursa başlamaya ikna etmedi, Sakarya, Ankara, İstanbul derken kampüs eğitimi internet üzerinden buldum ve sizler gibi yorumları okudum, açıkcası öncelikle bu kadar kısa sürede ve bu ücrete karşılık vaad edilenleri duyunca dolandırılma ihtimalimi göze alarak görüşmeye gittim:) Öncelikle Fatih beyin ilgi ve alakası etkili oldu, daha sonra sevgili Hilal hocam ile ilgili öğrenci yorumlarını okuyarak kararımı verdim. Ve İnanın şuanda hayatımın en iyi kararlarından birini verdiğimi düşünüyorum. Kurs bitimimde birazda aceleci davranarak hemen randevu aldım ve çok şükür ki ilk sınavda 73 puan ile sertifikamı aldım. Hilal hocamın çok çok emeği var Allah razı olsun, o kadar güzel geçti ki derslerimiz o zamanları düşününce sıkılıp bunalmak yerine gülümsüyor ve o günleri özlüyorum. Belki kısa bir süre idi 1 ay ama çok güzel dostluklar da kazandık. Ve sevgili Hilal hocamı hiçbir zaman unutmayacağım ❤️ Şimdi Düzce’ye döndüğümde bana bu kadar kısa sürede bu eğitimi nasıl verdiklerini soruyorlar, burada 3 ay kursa gidip kazanamayanları duyuyorum ve onların eğitmenleri 20 günde bunu nasıl başardığımıza inanamıyorlar. Kampüs eğitim kurumu, yanı benim ders aldığım sevgili Hilal hocam bu işi gerçekten çok iyi biliyor ve o kadar güzel sınava hazırlıyor ki onun anlattıklarını yapmanız yeterli oluyor. Yani özetle hiç düşünmeden ve başka yerlerde yıpranmadan direkt kampüs eğitime gelmenizi şiddetle tavsiye ediyorum

     

    yaseminn.baser@gmail.com

    13 Şubat 2018
  • GÖKHAN EGRİ

    Herkese iyi günler öncelikle ben kampüs dil eegitim kursuna baslamadan once 2 kuzenim gitti ve son derece mutlu bir sekilde A1 sertifikasini kazandilar ve ben kampus dil egitim okuluna basvurdum sevgili kurs müdürümüz FATÎH bey 20 günde garanti verince insan biraz motivasyonunu arttiriyor ve savhili HÎLAL hocamiz pozitif ve tam destek motivasyonla dersleri anlasilir ve okunakli bir sekilde isliyor konulari siz sadece dikkatli bir sekilde derse odaklanin ve sabah aksam bosluk vermeden calisin derslere 20 gunde almanca ogrenilmez demeyin asla cokta gutel ogreniliyor HÎLAL hocamiz sayesinde Ve hocamiza guvenin inanin ve pes etmeyin SAYGILARIMLA..

     

    gokhann.egri@icloud.com

    13 Şubat 2018
  • Ebru Erdogan

    Merhabalar arkadaşlar, Öncelikle söylemek istiyorum ki tek kelime ile şüphe etmeden kayıt olmanız gereken bir eğitim merkezi. Ben de buradaki yorumları okuyunca gerçekten bukadar iyi bir kurs merkezimidiye çok düşündüm ?? Nasıl olur nasıl geçicem diye düşünürken Aradım Fatih bey i ve kaydoldum. Hilal hocamın sınıfındaydım.(iyikide !!! ) Çok kısa sürede biz bukadar bilgiyi aktarması bir mucize gibi hala şaşkınım ??  Vee çok mutluyum kursu başarıyla geçtim. Ben hocayı dinlerim diyorsanız düşünmeden şiddetle bu kursu tavsiye ediyorum !! Tarih: 13.02.2018 16:59:27

     

    ebru.erdgn3455@hotmail.com

    13 Şubat 2018
  • Gümrah ILGAZ

    Merhaba Arkadaşlar

     

    2018 Ocak Ayı grubu öğrencisi olarak 20 günde nasıl olurda bu sınavı veririm diyerek vede yorumlara bakarak Kampüs Dil Eğitim Merkezine kayıt oldum. Arkadaslar Kurum Müdürü Fatih Bey size telefonda veya yüz yüze görüşmedeyken ne anlatıyorsa , harfi harfine hepsi doğrudur. Değerli eşi ve Ögretmenimiz Hilal Hanım hep moral motivasyon ve hemde eğitimiyle sizleri sınava bire bir hazırlayacak emin olun. Ben 20 günlük kursun 1 haftasında da derslere gelemedim.Gelemediğim halde ve kurs bitimi ilk sınavda sertifikamı aldım sınavı geçtim. Sizlere verilen dokümanlara iyi çalışın bu dökümanların aynısı bire bir aynısı Sınavda Çıkmaktadır. Öğretmeninizi dinleyin yeter.Allah herkesin gönlüne versin.Eşinize kavuşmak istiyorsanız hiç vakit kaybetmeden Kampüs Dil Eğitim Merkezine kayıt olun. Herkese Tavsiye Ederim !

     

    punisher.frank34@gmail.com

    6 Şubat 2018
  • Ömer Zengin

    Arkadaşlar merhaba şu anda Almanya'dan yazıyorum buraya geleli 45 gün oldu ve bir kez daha anlıyorum ki gerçekten muhteşem bir kurs tercihi yapmışım. Sınıfın en kötü öğrencilerinden biriydim ve biraz çalışarak ilk girişte Hören yani dinlemeden sadece 5 puan almama rağmen toplamda 64 puan aldım. Fatih Hoca'nın dediklerini çok fazla dikkatle dinleyin, kendisi bu iş'te gerçek bir duayen...

     

    omerzengin55@gmail.com

    30 Ocak 2018
  • Aziz Demiralp

    Herkese merhaba arkadaşlar,

     

    Yaklaşık 1,5 ay Kampus Dil Eğitim Merkezinde kurs gördüm çalışma hayatında olmamdan dolayı vaktim kısıtlı ve sınırlıydı buna rağmen sevgili hocamız Hilal Güngör'ün desteği ve yardımları Kurs müdürü Fatih Bey'in istatistiki çalışmalarıyla :) ilk girişte 81 puanla kazandım kendilerine teşekkür sizlere de tavsiye ediyorum.

     

    azizdemiralp@hotmail.com

    23 Ocak 2018
ÖĞRENCİ YORUMLARI
  • Pınar Aras
    Öncelikle sınavı geçmemde büyük katkıları olan Fatih hocam ve Hilal hocama emeklerinden dolayı ...
  • Hakan Şahin
    Merhabalar arkadaşlar ailenize en kısa sürede ve en doğru şekilde stressiz ulaşmak istiyorsanız doğr...
  • Emine Aldemir
    “Kampüs” dil eğitimi kursu..çok şanslıyım iyiki sizi tercih ettim . Fatih hoca Hilal hoca çok...
  • Musa Önder
    Merhabalar. Öncelikle Fatih hocama ve ismail hocama herseyin ötesinde bize gösterdikleri üst düzey ilgi alakadan do...
  • Samet Yurtseven
    5 haftalik bir surede bu denli duzgun ve sinava yonelik bir egitim alma sansini bana veren Fatih Hocam ve Ismail Hocama cok tesekkur ederim....
  • Alperen Kopuz
    Kısa ve Öz yazacağım. 0 almanca ile gittim 1 ayda A1 sınavına hazır oldum.İlk sınavda 68 gibi n...
BİZİMLE KAZANANLAR
  • Bizimle Kazananlar
  • Bizimle Kazananlar
  • Bizimle Kazananlar
  • Bizimle Kazananlar
  • Bizimle Kazananlar
  • Bizimle Kazananlar
  • Bizimle Kazananlar
  • Bizimle Kazananlar
Bizimle Kazananlar
FOTO GALERİ
  • Resim Galeri
  • Resim Galeri
  • Resim Galeri
  • Resim Galeri
  • Resim Galeri
  • Resim Galeri
  • Resim Galeri
  • Resim Galeri

Yorum Yap

BİLGİ ALIN !

Lütfen bilgileri eksiksiz doldurunuz.
En yakın zamanda sizinle irtibat’a geçeceğiz.
Fatih Güngör ( Kurucu Müdür )

Merhaba,

A1 Almanca Dil Sertifikası Ve Aile Birleşimi Kursu Hakkında Detaylı Bilgi Almak İstermisiniz ?

12:34:40
Görüşmeyi Başlat