Öğrenci Yorumları Yorum Ekle
  • ALİ KARAHAN

    ARKADAŞLARRRRRRRR ÖNEMLİİİİ BİRRR DUYURUDURRR..!!‼️ Öncelikle herkese merhabalar DEUTSCH Kampüs Dil Eğitim Merkezi öğrencilerine ve/veya yeni katılmak isteyipte tereddütte kalıp bu mesajı okuyacak olan arkadaşlara.. Arkadaşlar şunu belirtmeliyim ki öncelikle kurum sahibi Fatih GÜNGÖR Bey'e ve Hilal Hocamıza emekleri için çok teşekkür ediyorum , ne sorsak nefes dahi almadan bıkmadan her sorumuza cvp verdi..Zaten Fatih Hocamızında karakteri burada..Çünkü kursuna elit olan öğretmenleri getiriyor,kesinlikle parayı düşünen birisi değil,çünkü sizinde gördüğünüz üzere herkes nasılda hemde uzuncaaaaa sıkılmadan zevkince buraya yorumlar atıyorlar,çünkü KESİNLİKLE kariyerini ve kursunu düşünen birisi,HERKESİ KAVUŞTURDU VE HERKESTEN ÇOK DUA ALDI EMİN OLSUN..Şimdi arkadaşlar gerçekten bakın ben buna defalarca şahit oldum,zaten bu kursuda bana eşim ALMANYADAN buldu internetten ama bundanda ziyade,Urfa'dan,Gaziantep'ten,Erzurum'dan,Sinop'tan,Adana'dan yani kısacası Türkiye'nin heryerinden bu kursa geleni gördüm o derece çok güçlü referansı olan bir kurs bunu yemin ederek söylüyorum kendim şahit oldum defalarca..Kaldı ki Fatih Hoca 20 yıldır bu işin içinde olan birisi ve başka kurslar SENELERDİR en aşşağı 1500 lira ücret isterken,burası DAHA YENİ ücretini SADECE 1.000 lira yapıp,senelerdir SADECE (700 liraya) sadece emek karşılığını aldı kâr düşünmeden,üstelikte vize içinde dosyanıza kendisi çok büyük özen gösterip kendisi hazırlıyor hemde sıfır ücretsiz,size direkt vizenizde almayı sağlıyor,istese yapmayabilir ama ADAM DAHA NE YAPSIN..Ya bakın arkadaşlar benim herhangi bir çıkarım yok,ben iki gün önce sınava girdim,bugün geçtiğimi öğrendim,yarın birgün bende kaybolup gideceğim herkes gibi kursla herhangi bir bağlantım kalmayacak,sadece eski bir öğrencisi olarak kalacağım ama diyeceğim şu ki,sınava girdiğimde sınav yerinde o kadar para ve emek verip geçemeyen deli gibi ağlayanları gördüm bu çok normal..Fakat neden biliyormusunuz,kız ağlıyor o kadar para verdım dıyor,madem mektup denen bır yazma kısmı vardı sınavda,neden o zaman benım kurs bana mektupları vermedıkı calıssaydımda kalmasaydım dıyor..Bakın yemın ederım bırebır şahit oldum,kimi kurslarda ya 10 tane yada 13 tane verıyor AMA BAKIN BENDE SES KAYDI DA VAR FATIH HOCANIN,DILEYEN BANA ULAŞABILIYOSA ULAŞSIN,ATABILIRIM WHATSAPP'TAN,ADAM TAM 18 TANE MEKTUP VERIYOR,16 TANEDE FORM VERIYOR VE BIREBIR HEPSIDE SINAVDA NOKTASINA KADAR AYNEN ÇIKIYOR, BU KADARDA BILGILI VE GERÇEKTEN ÇOK DÜRÜST BIRISI..ADAM BENİM KURSUM İSİM YAPSIN DIYOR GERÇEKTEN PARAYA BAKMIYOR HERGÜN GRUPTAN MOTIVE EDICI KONUŞMALAR YOLLUYOR KIM YAPAR BUNU..ÜSTELİK HERKESİN GEÇTİĞİ SERTİFİKALARIDA SAYFASINDA DÜNYAYA DUYURUYOR PAYLAŞARAK,TÜM AKRABALARINIZDA GİRİP GÖREBİLİR,SİZİ ONURLANDIRIYOR..HERKES GİBİ BENİMDE SERTİFİKAMI YAYINLADIĞI GİBİ.. %100 GARANTİLİDİR BEN ALLAH RAZI OLSUN DİYORUM ONA..Hiç unutmam Şayet ben Kadıköy'de bir kursa gittim isim vermek etik olmaz ama adamlar bildiğin kitap dahi vermiyor ezbere yaptırıyor ya,daha ilk günden kaydımı sildirip buraya gelmiştim..Bakın dahası da 3 kez sınava gırıpte kalanlar 4.'de buraya geldiğinde kayıt yaptırıp geçenler bıle var ses kayıtları bıle var daha Ne dıyeyım arkadaslar..HAYALLERINE VE EŞİNE GERÇEKTEN KAVUŞMAK ISTEYEN BURAYA TEREDDÜTSÜZZ BAŞVURSUN,sonra emın olsun kı sınava gırdıgınde gectıgınde,oda kendı ıstegıyle gülerek zevkle buraya yorumu kendılıgınden yazacaktır benım gıbı..FATIH HOCAM VE HİLAL HOCAMDAN TEKRARDAN ALLAH BİN KERE RAZI OLSUN alikarahann1905@hotmail.com..Ben gidiyorum DORTMUND'a arkadaşlar,darısı beni burada dinleyip,kursta'da Fatıh hocamızı dınleyıp geçmek isteyenlerin başına..TSCHÜÜSSSSSSSS

    29 Temmuz 2017
  • Büşra Aslan

    Selam arkadaşlar ben Büşra 20 günlük eğitimle 69 puan aldım SINAVDAN çok mutluyum bu mutluluğumu Fatih Hocam ve beni sonuna kadar destekleyen Hilal Güngör hocama  borçluyum iyiki o dersaneye gitmişim çok teşekkürler hocam saygılarımla...

    buşrakermeli63@gmail.com

    29 Temmuz 2017
  • Ali Yusuf TURHAN

    Hilal Güngör hocamızın öğrencisiyim ve çokta ekstra bir çalışmam olmadan ilk girişimde A1 Sınavından 85 puan aldım. Kursun ilk gününden itibaren hocamız ne dediyse harfiyen yerine getirdim. Günlük olarak kurs çıkışlarında 2 şer saat kendi sınıfımızda tekrar yaptım. Haziran ve Temmuz sıcaklarında kütüphane arama telaşındayken , kurs sahibimiz Fatih Abi akşama kadar sınıflarımızda çalışabilmemiz konusunda teklifte bulundu. Ders çalışma durumunu bilen bilir, uygun çalışma ortamı herşeydir ve kendi sınıfımızda Klimalı ortamda sıcak havalarda zaman kaybetmeden ders çalışabilmek çok değerlidir Çok Teşekkür Ederim. Genelde kurslarda mektup metinlerini ezber yapmamız önerilir ama Hilal Hoca her seferinde kelimeleri öğrenmemiz konusundaki ısrarı ve ona güvenmiş olmam çok nadir çıkan mektuptan tam puan almamı sağladı ve mektuptan 24.9 aldım. Kelimeleri öğrenmek Lesen bölümündende 24.9 Puan almamı sağladı, bu nokta da çok önemli çünkü Lesen bölümündeki metinler her sınav için değiştirilmekte. Eğer mektup bölümünden metinleri ezberlemiş olsam bu kadar yüksek puan alamazdım. Aynı zamanda kelimeleri öğrenmem Almanca dilini konusmama da yardımcı oldu ve vize memuru ile sohbet edebildim bu sayede ve hiç zorlanmadım. Hilal Hocanın elindeki materyallerle sınırlı kalmayışı, bizim gibi onunda her akşam farklı metinler, ses kayıtları bulup sabahında sınıfa gelip elindeki teknolojiyi sonuna kadar kullanıp Tabletle Telefonuyla sınıfta bize okumalar ,  dinlemeler yaptırıyor oluşu ,hemen hemen bütün sınıf arkadaşlarımın sınavı geçmesinde yardımcı oldu ! Dikkati çabuk dağılan ve hiperaktif biri olmama rağmen derslerimizin eğlenceli, entellektüel sohbetler içeriyor oluşu derse dikkatimi vermeme sağladı. Biz bunlara çalışırken aklımızdaki acaba SINAVI yapabilir miyiz korkusunu yenmemizi sağlayanda Fatih Abiydi. Çünkü onunla konustukça, ondaki yılların veridiği tecrübeyi hissediyor ve rahatlıyorsunuz. Hem ÖĞRETMENİM hem de kurs seçimim konusundaki kararımın doğru oluşu ve BİR AYDA bunları başarabilmek İstanbul gibi bir pazarda şanslı olduğumu farkettirdi. Çünkü Fatih Abiyi seçene kadar sizinde yapıyor olduğunuz gibi , bir sürü kurs ile iletişime geçmiştim. Kampüs Dil Eğitim Merkezine Gelin ve Fatih Abiyi bulun , kesin kazanacaksınız , tavsiye ediyorum...

     

    aliyusufturhan@outlook.de

    29 Temmuz 2017
  • Samet YALÇINAY

    Selam arkadaslar şuan belgem geldi ve çok mutluyum ilk aradığımda Fatih Abiyle görüştüm Abi diyorum çünkü bunu aradiginiz zaman tel görüşmesinde anlicaksiniz :) okadar güzel anlatım yaptiki hemen gittim çayını içtim ve kayıt oldum. Tabi bundan önce çok kurs baktım hem fiyat olarak çok yüksek hem sınav odaklı değil di ! desteklerinden dolayı çok teşekkür ederim kendisine ve YASEMİN GÖNCÜ HOCAMA ÇOK AMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM O GÜZEL ANLATIMI İÇİN ,  BİZİ SİNAV VE SONRASINDA HİÇ YALNIZ BIRAKMADI. ONUN DEDİKLERİNİ YAPIN VE NE DERSE ONU UYGULAYIN, KESİN GEÇERSİNİZ ! SİZE TAVSİYEM HEM VAKİT HEM PARA KAYBI OLMADAN GİDİN KAYIT OLUN. BENİ ALİCAKSİNİZ... 0543 243 54 60 SORA BİLİRSİNİZ BANA ! İNANIN ÇOK YER BAKTIM AMA PROF. BU KURUM :) SAMİMİ SÖYLÜYORUM. SINAVA GİRMEDEN ÖNCE FATİH ABİNİN DE TAKTİKLERİNİ MUHAKKAK DİNLEYİN... ŞİMDİDEN HEPİNİZE BASARILAR.

     

    sametyalcinay@gmail.com

    29 Temmuz 2017
  • Hülya Sevim

    Merhaba Arkadaşlar Ankaradan Hülya Ben :) 

     

    Ben 11 Temmuz Salı 2017 Ankarada Sınava girdim ve sınavı Çok Şükür 72 Puan ile kazandım. İlk girişte kazandım. Ankarada çok aile birleşimi kursu vardı fakat ben Fatih Hoca ya güvendim , inandım , internetden buldum ve telefonda ikna oldum :) o kadar hakimdiki bu işlere Ankara dan kalktım gittim istanbula Fatih Hoca nın kursuna Kampüs Dil Eğitim Merkezine kayıt oldum.. İyiki de  GİTMİŞİM bu kursa , dersler başladı ve hocamız Eşi Hilal Güngör derse girdi.. İlk Gün anladım ki çok doğru bir kurumdayım , Hilal Hocam , Hilal Ablam böyle bir hoca yok , o kadar güzel anlatıyorki dersleri , konuları , çok profesyonel bir hoca , Allah Razı Olsun bu Güzel Aileden..

    Eşinize Kavuşmak - Aile Birleşimi Yapmak - A1 Almanca Sertifikası Almak İçin En Doğru Kurs VE En Doğru Hocalar. Tavsiye Ediyorum Arkadaşlar..  Okuduğunuz Burdaki Yorumların Hepsi İnanın Doğru :) Bende Sizin Gibiydim Ama İnanın Ve Güvenin Fatih Hoca'ya..

     

    NOT: ÜCRETSİZ SINAV RANDEVUSU - ÜCRETSİZ VİZE İŞLEMLERİ - ÜCRETSİZ DÖKÜMANLAR DAHA NE OLSUN :)))

    19 Temmuz 2017
  • Hasan Hüseyin Aydoğdu
    Selam arkadaşlar ben Hasan Hüseyin Aydoğdu 43 yasındayım ve ilk okul mezunuyum almanya aile birleşimi için A 1 sertifikası mecburi olduğu için almanca kursu aramaya karar verdim çok araştırdım ve en sonunda Kampüs Dil Eğitim Merkezine kayıt olmaya karar verdim çünkü Fatih Güngör beyin söyledikleri beni ikna ediciydi ve haftanın 5 günü 3 saat ders çalışmayla ve 22 günde A 1 Almanca sertifikası almam için Kampüs Dil Eğitim Merkezini tercih ettim ve kazandım Buradan YASEMIN GÖNCÜ HOCAMA sonsuz teşekkürlerimi sunarım iyiki onun öğrencisi olmuşum saygılarımla 
    19 Temmuz 2017
ÖĞRENCİ YORUMLARI
  • Pınar Aras
    Öncelikle sınavı geçmemde büyük katkıları olan Fatih hocam ve Hilal hocama emeklerinden dolayı ...
  • Hakan Şahin
    Merhabalar arkadaşlar ailenize en kısa sürede ve en doğru şekilde stressiz ulaşmak istiyorsanız doğr...
  • Emine Aldemir
    “Kampüs” dil eğitimi kursu..çok şanslıyım iyiki sizi tercih ettim . Fatih hoca Hilal hoca çok...
  • Musa Önder
    Merhabalar. Öncelikle Fatih hocama ve ismail hocama herseyin ötesinde bize gösterdikleri üst düzey ilgi alakadan do...
  • Samet Yurtseven
    5 haftalik bir surede bu denli duzgun ve sinava yonelik bir egitim alma sansini bana veren Fatih Hocam ve Ismail Hocama cok tesekkur ederim....
  • Alperen Kopuz
    Kısa ve Öz yazacağım. 0 almanca ile gittim 1 ayda A1 sınavına hazır oldum.İlk sınavda 68 gibi n...
BİZİMLE KAZANANLAR
  • Bizimle Kazananlar
  • Bizimle Kazananlar
  • Bizimle Kazananlar
  • Bizimle Kazananlar
  • Bizimle Kazananlar
  • Bizimle Kazananlar
  • Bizimle Kazananlar
  • Bizimle Kazananlar
Bizimle Kazananlar
FOTO GALERİ
  • Resim Galeri
  • Resim Galeri
  • Resim Galeri
  • Resim Galeri
  • Resim Galeri
  • Resim Galeri
  • Resim Galeri
  • Resim Galeri

Yorum Yap

BİLGİ ALIN !

Lütfen bilgileri eksiksiz doldurunuz.
En yakın zamanda sizinle irtibat’a geçeceğiz.
Fatih Güngör ( Kurucu Müdür )

Merhaba,

A1 Almanca Dil Sertifikası Ve Aile Birleşimi Kursu Hakkında Detaylı Bilgi Almak İstermisiniz ?

13:08:25
Görüşmeyi Başlat